ROZHOLD

Obchodní podmínky – úhrada parkovného online

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi společností uvedenou níže jako poskytovatelem (dále jen „Provozovatel") a uživateli – zákazníky (dále jen „Zákazník") při úhradě parkovného prostřednictvím webu a platební brány GoPay. Odesláním platby Zákazník potvrzuje, že se s Podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

1. Identifikace poskytovatele

Provozovatel: Rozhold s. r. o., IČO: 07093314, sídlo: Smetanovo nábřeží 1187/12, 500 02 Hradec Králové.
Zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném příslušným soudem. Kontaktní e‑mail: rozholdhk@gmail.com
Kontaktní telefon: +420 606 760 769 .

2. Definice a povaha služby

Službou je možnost uhradit parkovné za dočasné užití parkovací plochy provozované Provozovatelem. Elektronická úhrada parkovného nezajišťuje rezervaci konkrétního parkovacího místa; opravňuje pouze k využití volného místa v rámci vyznačené lokality po zvolenou dobu.

3. Uzavření smlouvy

Smluvní vztah (licence k užití parkovací plochy po dobu) vzniká okamžikem úspěšného dokončení platby. Před odesláním platby je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a upravit vložené údaje (SPZ, doba parkování, e‑mail, identifikační údaje). Smlouva se uzavírá v českém jazyce a Provozovatel ji v elektronické podobě archivuje po dobu nezbytnou (typicky 5–10 let) pro účely splnění zákonných povinností; není veřejně přístupná.

4. Vstupní údaje

Zákazník je povinen zadat pravdivě zejména: SPZ vozidla, dobu parkování (výběr z nabídky), e‑mail pro zaslání potvrzení a identifikační údaje (jméno, příjmení). Volitelně může zadat telefon a město. Nesprávné či neúplné údaje mohou znemožnit ověření úhrady – odpovědnost za jejich správnost nese Zákazník.

5. Cena a platební podmínky

Cena je zobrazena u zvolené délky parkování a je konečná (včetně DPH a všech poplatků).

Zákazník si při placení může zvolit libovolnou platební metodu dostupnou v platební bráně GoPay a dalších nabízených poskytovatelích platebních služeb, zejména:

Volba platební metody je na Zákazníkovi. U plateb prováděných přes mobilního operátora (premium SMS, platba mobilním telefonem) mohou být účtovány dodatečné poplatky poskytovatelem služeb nebo operátorem; tyto poplatky jsou v kompetenci poskytovatele SMS/operátora a mohou se lišit podle tarifu Zákazníka. Provozovatel neodpovídá za sazby účtované mobilním operátorem, ale v případě problémů bude spolupracovat s operátorem a zprostředkovatelem plateb za účelem nápravy.

Platební údaje karet (číslo karty, CVV) nejsou zpracovávány Provozovatelem přímo na webu, ale jsou zpracovány platební bránou GoPay nebo jinými poskytovateli. Po úspěšné platbě je odesláno potvrzení na e‑mail.

6. Poskytnutí služby

Plnění je zahájeno ihned po úspěšné autorizaci platby – parkovací oprávnění běží od zvoleného času (není‑li uvedeno jinak, od okamžiku zaplacení) po zaplacenou dobu. Prodloužení je možné provést novou platbou.

7. Právo na odstoupení

Jedná se o službu, jejíž plnění začíná okamžitě po uzavření smlouvy na základě výslovné žádosti Zákazníka. Podle § 1837 písm. a) občanského zákoníku Zákazník (spotřebitel) nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly služby splněny s jeho předchozím souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení. Právo odstoupit se tedy neuplatní.

8. Reklamace

Postup při uplatnění reklamace (např. chybná SPZ, duplicitní platba) je popsán v samostatném Reklamačním řádu. Základní kontaktní e‑mail: rozholdhk@gmail.com. Zákazník je povinen uvést datum a čas platby, částku, SPZ, e‑mail a popis problému.

9. Odpovědnost a omezení

Provozovatel neodpovídá za škody na vozidle, věcech ponechaných ve vozidle ani za odtah vozidla z důvodu porušení pravidel provozu. Parkoviště není střežené, není‑li výslovně uvedeno jinak. Zákazník je povinen dodržovat dopravní značení a pokyny. Zákazník odpovídá za správné zadání SPZ – chybné zadání nezakládá nárok na vrácení celé ceny.

10. Technické požadavky

Pro úspěšné použití služby je nutné zařízení s přístupem k internetu a moderní prohlížeč podporující šifrované spojení (HTTPS). Náklady na připojení nese Zákazník.

11. Ochrana osobních údajů

Zpracování osobních údajů (rozsah, účely, doby uchování, práva subjektů údajů) je podrobně popsáno v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.

12. Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel se může obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) nebo využít platformu EU pro řešení sporů online (https://ec.europa.eu/consumers/odr). Tím nejsou dotčena práva domáhat se ochrany u soudu.

13. Závěrečná ustanovení

Neplatnost či neúčinnost některého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních. Pro vztahy neupravené těmito Podmínkami se použije české právo. Pro případné spory je příslušný obecný soud Provozovatele, není‑li kogentně stanoveno jinak.

Tyto Podmínky jsou účinné od 1. 9. 2025 a nahrazují předchozí znění.